$(document).ready(function(){$.fn.snow({minSize:10, maxSize:50, newOn:400, flakeColor: '#FFFFFF'});});

και οι βελόνες τίκι τάκα τριγυρίζουνε στη πλάκα


clock-desktop.com

Κυριακή 10 Απριλίου 2016

Ο Χειμώνας ,η διάθεση, δεν ξέρω τι απο τα δυό πιότερο με έκαναν να τα παραμελήσω. Σήμερα βγήκα να λουστώ ήλιο , κι αντίκρισα το θαύμα της άνοιξης...
Η πορτοκαλιά μου γεμάτη μοσχοβολιστό ανθό.
Το δεντρολίβανο αγκαλιά με τη ρίγανη . Το δυόσμο στις δόξες του μετά το χειμωνιάτικο πένθος ...
Η μινιατούρα μανταρινιά γεμάτη καρπό που ήδη αν ήμουν καλονοικοκυρά έπρεπε να ήταν στη γιάλα γλυκό .
Δυο νέες τριανταφυλλιές ανθισμένες όπως κι οι Λεβάντες μου . Η λεμονιά η αγαπημένη που είχε... καεί απ τη περσινή παγωνιά έβγαλε κι αυτή δυό τρία λουλουδάκια .
Η ελιά γεμάτη "σταφύλι" . Θάναι μαξουλοχρονιά η φετινή αν δεν πέσει αρρώστια ...
Ο θεός , η φύση , η άνοιξη ,μου έκαναν δώρο μεγάλο .
Άνοιξε η καρδιά ,γέλασαν χείλη και μάτια ...
Δεν πάνε να πνιγούν ,τρόικα -Τσίπρας -κρίση -κακοκεφιά . Εγώ σήμερα ένιωσα ευτυχία πραγματική ...χαρά απρόσμενη ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου