$(document).ready(function(){$.fn.snow({minSize:10, maxSize:50, newOn:400, flakeColor: '#FFFFFF'});});

και οι βελόνες τίκι τάκα τριγυρίζουνε στη πλάκα


clock-desktop.com

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ
ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΗ ΤΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ

αποχαιρετισμός

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΕΛΥΤΗΣ : Κοίτα να προφέρεις καθαρά τη λέξη θάλασσα έτσι που να γυαλίζουν μέσα της όλα τα δελφίνια.... .ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ .ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ Τα δελφίνια είναι γλυκά, ειρηνικά και αγαπησιάρικα ζώα. Τους αρέσει η παρέα των άλλων, είναι παιχνιδιάρικα και δείχνουν τρυφερότητα σε οποιαδήποτε στιγμή. Τα αλήθινα σου χαρακτηριστικά είναι ίδια με αυτών των πανέμορφων ζώων και πρέπει να είσαι υπερήφανος για αυτά ΓΕΙΑΑΑΑ!!!!!!!!!! clock-desktop.com ..... ..... ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ Θέλω τόσα να σου πω μα σωπαίνουν οι λέξεις, το μυαλό σταματά, μηδενίζει τις σκέψεις. Και τα μάτια θολά σ' ότι γύρω αντικρίζουν, την δική σου θωριά αναζητώντας δακρύζουν. Μες την τόση ερημιά, στης ζωής το φορτίο, είσαι μεσ' την ζωή ηλιαχτίδα στο κρύο. Στην ερμιά της ψυχής μπήκες σαν ηλιαχτίδα, φωτεινές τις πλευρές της ζωής μου τις είδα πότε πέρασαν 12 χρόνια τo "delfinaki" Γιάννης πια πότε πέρασαν 12 χρόνια τo "delfinaki" Γιάννης πια πολύχρονο,ευτυχισμένο ψυχή μου!! ,, ,, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΥ!!!!!!! ΝΑ ΚΥΛΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!! ΜΕΜΕ .. .. ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΗ ΤΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ,, ,, μπραβο . . …ο ανοιχτός ουρανός, η κινητή αρχιτεκτονική των νεφών, οι εναλλασσόμενοι χρωματισμοί της θάλασσας, το σπινθήρισμα των φάρων είναι ένα θαυμάσιο πρίσμα για να διασκεδάσει το βλέμμα δίχως να κουραστεί... ΦΥΣΗΞΕ ΒΟΡΙΑΣ ΜΑ'Ι'ΣΤΡΟΣ ΤΡΑΜΟΥΝΤΑΝΑ!!!! πρόγνωση καιρού από το weather.gr ANEMOI ANEMOI εεεεεεε !!!!!!!! σαλπαααααρουμεεεεε !!!!!!! εεεεεεε !!!!!!!! σαλπαααααρουμεεεεε !!!!!!! Σάββατο, 1 Οκτωβρίου 2016 ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΟΠΩΣ ΠΕΡΣY!!!! μεμέ Σου εύχομαι μωρό μου να έχεις μια όμορφη ζωή να είναι μεγάλα τα όνειρα σου και οι στεναχώριες σου μικρές έως καθόλου!! Εύχομαι να μη χρειαστεί ποτέ να κουβαλήσεις πιο πολλά από όσα αντέχει η καρδιά σου!!! Tο ξέρω πως μεγάλωσες, όμως για μένα θα είσαι πάντα το μωρό μου κι εγώ θα είμαι η "μεμέ" σου που θα έχω την ένοια σου πάντα και την αγκαλιά μου ανοιχτή!!!!!!!!!! Αναρτήθηκε από regina Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis! Μοιραστείτε το στο Twitter Μοιραστείτε το στο Facebook Κοινοποίηση στο Pinterest Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2016 Αναρτήθηκε από regina Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis! Μοιραστείτε το στο Twitter Μοιραστείτε το στο Facebook Κοινοποίηση στο Pinterest Καμώματα του καλοκαιριού!! Αναρτήθηκε από regina Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis! Μοιραστείτε το στο Twitter Μοιραστείτε το στο Facebook Κοινοποίηση στο Pinterest Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2016 Αναρτήθηκε από regina Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis! Μοιραστείτε το στο Twitter Μοιραστείτε το στο Facebook Κοινοποίηση στο Pinterest Διακοπές στο όνειρο μου πια!!!!! Αναρτήθηκε από regina Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis! Μοιραστείτε το στο Twitter Μοιραστείτε το στο Facebook Κοινοποίηση στο Pinterest Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2016 Αναρτήθηκε από regina Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis! Μοιραστείτε το στο Twitter Μοιραστείτε το στο Facebook Κοινοποίηση στο Pinterest Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2016 14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Αναρτήθηκε από regina Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis! Μοιραστείτε το στο Twitter Μοιραστείτε το στο Facebook Κοινοποίηση στο Pinterest Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2016 ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΛΗ ΜΑΘΗΣΗ!!!! Μεμέ Αναρτήθηκε από regina Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis! Μοιραστείτε το στο Twitter Μοιραστείτε το στο Facebook Κοινοποίηση στο Pinterest Τρίτη, 5 Ιουλίου 2016 Η Πελαγία Αντωνάκα περήφανη μαζί με Regina Reginant. Χθες στις 11:43 π.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου