$(document).ready(function(){$.fn.snow({minSize:10, maxSize:50, newOn:400, flakeColor: '#FFFFFF'});});

και οι βελόνες τίκι τάκα τριγυρίζουνε στη πλάκα


clock-desktop.com

Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

ΗΡΘΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!


ΠΡΙΝ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙ27 ΤΟΥ ΜΑΗ  ακουσα για πρωτη φορα το κλαμα σου...
εκλαιγες σαν βραχνιασμενο γατακι...
σε λιγα λεπτα αντικρυσα για πρωτη φορα τα πιο ομορφα ματακια του κοσμου...
φιλησα το πιο απαλο δερματακι...σε μυρισα...σε αγαπησα με την πρωτη ματια...
και καθε μερα σε αγαπω ολο και περισσοτερο...αναρωτιεμαι αν υπαρχει περισσοτερο...
η καρδια μου πλημμυριζει απο αγαπη, λατρεια!!!
αχ αγγελε μου σε ευχαριστω που ηρθες στη ζωη μου και της εδωσες νοημα!!!
σε ευχαριστω για τις ματιες, τα γελακια, τα παραπονακια, για τα ξενυχτια..ναι ακομα και για τα ξενυχτια...
για τις αγωνιες...σε ευχαριστω για ολα...σε ευχαριστω που διαλεξες εμενα για μανουλα σου...
και σου υποσχομαι να σε κανω το πιο ευτυχισμενο πλασματακι του κοσμου!!!

Na εισαι γερος και καλοτυχος ψυχη μου!Σε αγαπαω με ολη μου τη δυναμη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου