$(document).ready(function(){$.fn.snow({minSize:10, maxSize:50, newOn:400, flakeColor: '#FFFFFF'});});

και οι βελόνες τίκι τάκα τριγυρίζουνε στη πλάκα


clock-desktop.com

Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Σαν χτες μου φαίνεται όταν σε πρωταντίκρυσα κ όμως σαν νεράκι περάσαν 17 χρόνια...Παλικάρι μου χρόνια σου καλά ,γλυκά κ ευλογημένα !!!! Να σαι γερός , ευτυχισμένος ,τυχερός μα πάνω απ όλα Άνθρωπος ...Ευχές μου οι προσδοκίες, τα όνειρα ,οι ελπίδες κ οι επιθυμίες σου !!!
Να σε χαιρόμαστεεεεε
 
Το γαλάζιο της ψυχής σου να το μοιράζεσαι με εκείνους που αγαπάς.Να γεμίζει φως ο κόσμος.Ταπεινά να βαδίζεις.
Περήφανα να ζεις.Μ' όλη σου την ψυχή να δίνεσαι.
Όπου αγαπάς, εκεί και να κοιτάζεις...
Κάθε που η μάνα μου πρόβαλλε στην πόρτα, το σπίτι ακτινοβολούσε. Είχε πάντα μιαν ουράνια καλοσύνη στο βλέμμα και μιαν αξιωματική πίστη για την ανώτερη Δικαιοσύνη του Σύμπαντος.Μ' αυτήν πορεύτηκε σ' όλη τ...ης τη ζωή ατάραχη κι ακλόνητη και ποτέ της θαρρώ δεν ξεστράτισε από τους δρόμους του Θεού.Μ' αυτήν με μεγάλωσε.
Τώρα έφτιαξε έναν δικό της κόσμο και κλείστηκε μέσα του, για να περάσει εκεί όσα χρόνια της απομένουν. Ίσως γιατί θέλησε να προστατευτεί από την αναλγησία των ανθρώπων κι από τον κάματο της τυραννισμένης της ζωής.Να ξαποστάσει.
Την κοιτάζω που χάνεται κι ακόμα στο βλέμμα της διακρίνω αύρα αγγέλων. Θέλω να φωνάξω για τούτο τ άδικο, να ουρλιάξω, μα δε μου βγαίνει.
Τα βράδια σαν κοιμάται βαθιά πηγαίνω και την αγκαλιάζω. Τη φιλώ και της λέω ότι είμαι πλάι της.
Κανένα δάκρυ...ακόμα και τη λύπη μου μ' έμαθε μ' αγάπη να την ντύνω.

Στη μάνα μου
Ιόλη
Δείτε περισσότερα
 
     
       
         
           
             
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
              Φόρτωση...

              Δεν υπάρχουν σχόλια:

              Δημοσίευση σχολίου