$(document).ready(function(){$.fn.snow({minSize:10, maxSize:50, newOn:400, flakeColor: '#FFFFFF'});});

και οι βελόνες τίκι τάκα τριγυρίζουνε στη πλάκα


clock-desktop.com

Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Φωτοδότης ήλιος ήρθες στα όνειρά μου
κάπου ν'ακουμπήσω ήθελα την καρδιά μου
τις ώρες μου ψηλαφούσα στα σκοτάδια
ήρθες κι έπαψε η ζωή μου να 'ναι άδεια

Η γειτονιά μου γέμισε τραγούδια και πουλιά
κι εγώ άνοιξα διάπλατα ζεστή την αγκαλιά
με ρόδα μυρωδάτα έστρωσα τη γη να σε δεχτώ
Πασχαλινός ήρθε Μάης μα συ δεν είσαι εδώ

Πώς να σου στείλω ένα φιλί, ένα λουλούδι απ'το μπαλκόνι
πως να σου στείλω μήνυμα μ'ένα χελιδόνι
αν το στείλω με τον άνεμο φοβάμαι μη το χάσει
αν το στείλω με χαρταετό δεν ξέρω αν θα φτάσει

Εχω τ ανοιξιάτικα όνειρα στη καρδιά  μου θαμμένα
μάτια κόκκινα που κλαίνε αδιάκοπα για σένα
Ανάσταση πάλι θαρθεί, μαζί Αυγούστου μέρες σαν βρεθούμε
 γλωσσοδέτες παραμύθια παιχνίδια παλιά να θυμηθούμε
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου